VALENTINE'S-DAY

Hej hopp igen.

ligger i sängen, mår illa. är det nå skit Adde fått? har jag blivit smittad? fuck.
skulle typ egentligen till Eve&Adde, men dom ville se wallander (det hatar jag) och Adde blev dålig efter middagen så vi sket i det.. nu mår jag också illa. vad är fel?

känne rmig verkligen dåsig. känns som om något är i halsen och vill upp, men ja känner inget mer. mår illa av tanken och känslan att det är något, och det suger riktigt hårt.
kanske är bra att vi blev hemma?

hoppas bara det inte är någon skit. pallar inte vara sjuk. vill jobba. tjäna pengar. och dessutom, så fyller jag år om 3 dagar. det suger om jag ska ligga hemma sjuk då. spec eftersom vi ska ut? fuckfuckfuckfuck

men, förhoppningsvis är jag bara sympati-illamående med Adde. det kan ju bli så. jag tror att jag också blir sjuk bara för att man vet att någon annan är det. eller så är det pga den där jävla chilinötspåsen jag åt (hela påsen) men, sjuk tänker jag inte bli nu. och verkligen inte spysjuk.. =/

jag ska slänge mig ner under täcket, ligga varmt, dricka te och vila.. kanske vi kollar på film. om inte Adde ska ligga uppa med sin rubikskub halva natten. får se, eller så somnar jag. visar er kläderna imorgon ist, just nu orkar jag verkligen inte mer än lägga mig ner.

hoppas ni alla haft en bra alla hjärtans dag. jag firar den inte, så ja.. tycker det är rätt löjligt. haha, tur att Adde känner lika som mig, :P hehe.
sov gott, så hörs vi imorgon>!!



babe and me, han syns inte så bra, men ah. ja var iaf snygg, ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0