WOOOOOW!

Hej kära blogg!

förlåt för en kass update.
men som sagt, i söndags blev jag kidnappad (typ?)
Eve drog med mig till Form för en fika., och när vi kom hem igen hade mamma och Adde fixat en överraskningsfest för mig! alla var där. i stort sett alla som betyder något. klart några fattades, kära Jenny tillexempel, (men dig saknar jag i hela mitt liv nu för tiden babe♥) Kajsa, Ronja.. och några fler såklart!

vi hade världens fest. det var den bästa dagen på länge!!
tårta, kakor, saft, champagne, presenter, underbara människor.
mot kvällen blev det middag (med de som var kvar) och alkohol. kareoke och dans!
jag hade så jääävla kul. och är otroligt tacksam för de som var där!!

sedan från tidig måndag morgon så har jag legat sjuk. illamående och snurrig, nära magsjuka skulle ja tro då Amanda (jannes dotter som var här i helgen) åkte hem med magsjuka.. ush. men blev nog aldrig riktigt något..
däremot har jag börjat dra på mig en redig förkylning.. =/
snuvig och hostig hela tiden, dessutom har halsen börjat växa igen.. rädd att utomjordingen är tillbaka (!!!!) och det pallar jag verkligen inte. (men isf är det väl tur att det är efter mitt födelsedags firande, om ja nu måste gå på penecillin igen)

så ja, jag har legat i sängen och inte orkat blogga alls! förlåt för det.

nu ska ja sova tidigt denna kväll, (har legat halvvaken om nätterna när ja varit sjuk) och eftersom jag ska börja jobba imorgon igen, så tänker jag vila ut mig.. vill vara någolunda pigg iaf.
spännande, det är ju skollov här i Uppsala län. så ska bli kul att se hur många nya ansikten som jobbar? haha (vi har en massa folk som jobba rpå ledigheter..) dessutom tro ja vi har nya praktikanter (igen?!) på jobbet, ojoj.
men kanske iaf får min rast emellan passen fast Carro är ledig. *hoppas* annars blir det hela dagen.. 10-11 timmar typ. haha. najs ändå!

så, nu ska ja sova. ha en super bra kväll ni som håller er uppe, :) så hörs vi imorgon!!



bild från i sommras! längtar tills sommar 2010



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va roligt de låter som att ni haft de!:) hade så gärna velat vara med. Jag längtar så grymt tills jag kommer ner och umgås med er! SNART VÄNNEN! Saknar dig så oerhört.<3

2010-02-24 @ 18:26:05
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0