B & W

Tjolahopp! =)

här sitter jag i min ensamhet och diggar till en massa skän musik. just nu Kid Rock :) love it!
jag var med Eve på IKEA.. och jag måste säga, det kändes skönt att vara uppe på fötter igen, :) nu är jag snart helt fit for fight igen, ;)

jag åkte även med henne ut och kikade på huset deras.. riktigt fint måste ja säga.. men, nu måste ja ju ta körtkort för att kunna ta mig till henne.. :S typ.. hahaha
ska partajja lite mer nu, ;) hörs sen

tänkte showa lite dagens / kvällens outfit också, ;)


trashy pic

tonight´s black and white.. so, we do black and white, ;)

känner mig inte riktigt sådär jääätte pigg.. ska nog fixa till makeupen lite, ;)


Jaha, det var det... hörs sen, :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0