BUTTERFLY-FLY-AWAY

Hejsan sötnosar. hur har ni det?

jag vet, jag skrev inte när jag kom hem, la bara upp det där inlägget om testet. vi käkade mat, sen fick vi främmande. så, nu kan jag sätta mig ner i lugn och ro.

idag var en riktigt hektisk dag. vi hade mycket folk, heela dagen. den första "riktiga" dagen sedan långt innan jul. det var vi inte beredda på, men det gick bra.. lite jobbigt att vi bara var 2 som jobbade i servisen (men det berodde ju också på att vi trodde det skulle vara lugnt) men allt gick så bra så. sedan tog det ett tag för mig att duka upp för kvälls serveringen, var själv då, och allt fanns inte rent. men det gick bra tillslut.

begav mig hemmåt, men då var såklart mitt tåg inställt. så fick sitta på stationen och trängas med folk i en timme typ. för det andra tåget sen var ju såklart försenat.. suck. men träffade på Madde, så det var skoj, :)

nu sitter ja här och lyssnar på söta Miley Cyrus. hennes "Butterfly fly away" från hannah montana the movie är så himla fin :) handlar om kärleken mellan dotter och pappa. riktigt vacker. här får ni den, :)



nu ska ja försöka fixa en header.. om jag orkar. annars tar ja en dusch :) haha.
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0