COSY-EVENING

Hejsan kära ni! =)

jag vet inte riktigt om ni sett mitt senaste inlägg.. det står inte på min sida att det har kommit upp, men går jag in på bloggen så är inlägget där.. skumt.

ikväll har det varit mys. bus och prommenader med Nellie. sen kom Adde hem. kikade på tv, han somnade. kikade slutet på Gone in 60 Seconds. lagade mat (hemmagjord pizza.mums!) mysig middag med Emelie och Adde. var ut lite mer med Nellie, kollade lite tv. duschade, skrubbade och tog hand om mig själv..

nu sitter jag här, med ett glas kallt vatten i handen. tror aldrig vatten varit så gott som just nu! haha.

imorgon börjar jag halv 12.. skönt. lite sovmorgon första gången denna vecka typ, =P haha. sen så har jag en "break" mellan typ 4 tiden fram till straxt innan 6. jobbar kväll imorgon nämligen. najs!
ska försöka hinna med Gränby med Eve där imellan. får försöka komma iväg så tidigt som möjligt, :) får se om jag hittar någon outfit inför min födelsedag där uppe.. eftersom ja inte hittade något nere på stan., =P w'll see.

nu ska ja smörja in mig efter skrubbandet. min kropp reagerar ju inte så bra på kyla (som ni som känner mig vet) så ja kan behöva kanske 10 lager body lotion nu, =P

btw, här får ni se bilder på nya skorna, :)











snygga vah? eller vad tycker ni? =)

dom 2 sista bilderna är ju nästan idenstiska, men den sista var lite ljusare, :)

vi hörs kanske sen, eller imorn bitti, om ja inte somnar, (a) hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0