EASY-SUNDAY

godmorgon var jag på väg att säga, men det känns ju som så?

men nej, jag vaknade faktiskt rätt tidigt.. dock var det en lugn, riktigt lugn, dag idag. vi slöade i Häggis rum, käkade frukost, slöade lite till.. sköönt!
sedan for vi till IKEA alla 4, (dvs jag, Adde, Matilda och Häggis). jag och Adde shoppade som tokar. fick med oss allt vi ville hem, utom den där rosa dataväskan jag ville ha.. men Adde lovade mig den när lönen kommer, :) bra! hihi.

vi köpte oss ett stort mysigt dubbeltäcke. häörligt. nu kommer jag sova som en gud inatt.. kommer dessutom sova ännu bättre eftersom ja får sova hur länge ja vill imorn. är nämligen ledig. såklart skulle ja ju behöva jobba, för pengarna, men måste säga, just imorgon kommer det blir skönt att sova. och det behövs!

mamma, janne och emelie har hyrt film ikväll, så vi ska slå oss ner med dom en sväng. :)
hörs sen sötnosar! och btw, hur var er helg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0