HOME-AND-SOON-ASLEEP----MABY?

Hejsan sötnosar!

vi åkte smo sagt iväg till Janina och Blondie en stund. jätte mysig liten lägenhet dom flyttat in i. eller ja, den var ju inte så liten, men ah ni fattar? den var fin iaf! glad för deras skull med att dom ska få hela omrenoverad, :) Grattis till det!

nu är jag hemma, och fryser typ ihjäl. det är så himla kallt ute.. just därför funderar jag på att antingen hoppa ner under täcket och kika lite 90210, eller bara gå och lägga mig? men ja vet ju innerst inne att ja kommer inte kunna somna, så lika bra slå på en serie och kanske somna till den. eller åtminstånde bli tröttare.. blir nog så.

imorgon blir en händelserik dag..
först ska vi till väsby och umgås med Häggis och Matilda! skojskoj. sedan blir det märsta/ekilla då Häggis har match.. sedan vidare mot uppsala/allianshallen där Adde och Häggis har match.
sedan kör dom mig mot märsta då jag ska provjobba mellan 23.00 - 03.00. håll tummarna för mig!
vid halv 3  tiden kommer grabbarna grus (Adde och Häggis) till märsta/garage och möter alltså upp mig när jag slutat. så tar vi oss med nattbussar hit och dit så vi tillslut ska hamna hemma hos Häggis. (så är iaf planen, men får se hur det går med tanke på att grabbarna ska dricka öl och spela fifa hela kvällen!)

iaf, så blir det en lång dag.. så jag ska se till att sova rejält inatt! kommer nog inte kunna blogga så mycket, men lovar att mmsa er under dagen :) så ni vet vad jag sysslar med.

nu ska jag nog krypa ner.. som sagt, blir en del att göra imorn.
sov gott sötnosar! så hörs vi när ja vaknat!




Kommentarer
Postat av: janina

lycka till ikväll sandra, jag håller tummarna för dig

2010-01-09 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0