JUST-ANOTHER-DAY

godkväll fina blogg..

jag är såååå uttråkad. detta blev bara en vanlig dag, en dag som ingen annan.
vaknade, frukost, datorn, fika, datorn, prommis med vovven, datorn.. snart blir det en dusch så är det precis som vilken dag som helst. suck..

fick erbjudande om utgång i stan ikväll. (sthlm alltså, alla häromkring säger stan till uppsala^^) men då kom ju det problemet att, hur fasiken ska jag ta mig hem? visst, från uppsala går det ju iaf på veckorna.. helgen är okej, men man kan ju alltid lösa det på veckorna med. i värsta fall tar man en taxi.. men hallå, från stan då?? det blir inte lätt.. pendeln går bara till märsta, och regionaltåget går bara fram till typ 00.11 =/

så, jag fick tacka nej till det erbjudandet med.. suck.
jag hoppas verkligen vi hittar en lägenhet snart. och blir det i väsby, så är det ju kanon najs.. blir närmare till stan, vilket innebär mkt mer trevliga fika med vänner och mer shopping. (eftersom sthlm erjbuder MYCKET mer än uppsala)
det innebär också att ja utan problem kan ta mig lätt till Uppsala och jobbet om dagarna, (så länge jag jobbar kvar där) och det blir också betydligt mkt lättare att ta sig hem efter jobb på helgerna, (om jag nu får det jobbet som jag ska provjobba för på lördag)

alltså, en lägenhet i väsby skulle passa mig perfekt just nu! skulle göra allt betydligt enklare..
dessutom , skulle jag inte sitta hemma och ha tråkigt en kväll som denna om Adde är på träning.. haha. nej gud, nu började jag nästan drömma mig bort i "storstadslivet" hahahaha x)
(ja jag vet att väsby inte är en storstad, men hallå, gemför med knivsta?!) hihi.

nu tror jag att jag ska slå igång lite 90210.. hihi.
hörs senare pinglor!!


Hahahha, jag är så mobbad. shit vad tråkigt ja har ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0