LONG-MONDAY

hejsan hoppsan kära vänner!

nu är jag hemma efter en lång dag i Uppsala.
jobbade först 11.30 - 15.00 sedan mellan 17.50 till 20.30. ojojoj.
hann precis med tåget som gick hem 20.43 (fick dock springa sista biten) men det var bra, för då kunde Adde plocka upp mig i knivsta,. och det är naajs.

mellan passen idag strosade jag runt på stan. först själv i 1 timme sen resterande tid med Eve och Jaquline. det var najs. hittade dock inte någon najs party outfit inför födelsedagen.. =/
men, jag hittade ett par AS snygga skor på Din Sko. rea dessutom, me like!!

tänkte visa dom för er sen, :)
nu sitter jag och väntar på att Adde och Janne ska bli klara i garaget, dom fixar till varmvattnet som slutat funka (IGEN?) så ja kan få hoppa in i duschen, :)
imorgon jobbar jag bara lunch, så det ska bli as skönt att få en tidig kväll hemma. :)

vi hörs sen med lite bilder, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0