ME-A-JUNKEY?

Godmorgon världen.
ja, klockan är jätte mycket, I KNOW! men till mitt försvar har ja redan varit uppe en gång idag.

var ner till läkaren igen.. tog en massa prover, igen. var huuur lång kö som helst. sedan fick ja ta proverna, sen mera vänta. sedan kom ja in till läkaren.. men hon hade inte fått svaren än.. så satt och pratade lite, sedan vart de mer väntan på att få ta ÄNNU fler prover..

seriöst, jag ser totalt sönder knarkad ut.. inga fler stickhål i mina armhål nu!!!
och jag som hatar nålar.. ni kan ju tänka er vilken panik ja fått hela tiden när dom berättar att "nu ska vi ta mer prover" usch..
det värsta av allt, är att på mig verkar dom ju alltid misslyckas med. varenda gång dom tagit blodprov på mig (och detta gäller alltså inte bara denna gång, utan jämt) så blir det n¨got litet fel, så jag får gigantiska blåmärken och så.. det ser ju ÄNNU värre ut.. buä!


såg att min nya(ste) header kommit upp nu.. (det tog typ 2 dagar? :S) men iaf. vad tycker ni?? :) det är ju då bilder från "plåtningen" jag var på där efter nyår.. i like it.!

ikväll är det Black and White och 150-dagars på KC.. ska ju du jobba som fotograf ikväll egentligen . vet inte riktigt, känns ju inte okej eftersom ja varit hemma denna vecka. men får se. eftersom ja provjobbar ikväll och får efter det veta om ja får jobbet, så känns det ju bättre att åka dit, jobba lite, sen åka hem om ja inte pallar det..
men, vi får se hur ja gör..

det blir nog kanske en sväng till IKEA med Eve. hon ska köpa kartonger, :P ahaha. (dom ska flytta) vilket jag btw inte grattat för här. jag är så HIMLA glad för deras skull, dom fick drömhuset, :) underbart vännen!
så, åker nog med henne en sväng. men det kan vara bra, för då känner jag hur det är att vara "uppe och gå" vilket innebär att ja känner om ja klarar av att jobba inatt..

nu ska ja iaf göra mig iordning.. dags att bli lite fräsch. :)
hörs sen!! :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack Sandra! Jag säger till i så fall!

Trevlig helg!

2010-01-15 @ 18:45:03
URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0