SÅ-UTTRÅKAD-VAR-JAG

ojojoj, jag hade så tråkigt, att jag ställde mig vid all min packning sen jul/nyår.. packade upp allt, la in allt i garderob/tvätten. och la allt på sin plats.. städade rent min lilla hörna som för några minuter sedan var FULL med kläder. vilket liv jag har.. HA!

vad ska hända om jag får tråkigt imorgon? kommer jag att städa min garderob? HAHA NEJ! det kommer ju aldrig hända x) haha. möjligtvis när jag flyttar sen, men ah. då är jag ju illa tvungen. hahaha.
det skulle säkert vara kul att riva ut allt, men sen då.. då ska ju allt in igen. nej verkligen inte min grej.. fattar inte hur Adde orkade när han gjorde det för några veckor sen.. killar alltså!


btw, snart kommer ett litet bild-inlägg.. fick lite damp med kameran och blev kamera kåt.. hahha. vart härliga svart-vita (och egentligen as löjliga) bilder. men aah, det kan väl va kul?? haha

här kommer också dagens outfit.. så hörs vi sen!


svarta lack leggins och min svart-vit randiga tröja..

som sagt.. älskar denna tröja.. rea på h&m  LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0