SO-SO-SAD

usch och fy, jag fick just en chock, ett ledsamt besked.. buhu..
kollade just www.eztv.it och såg att min favorit serie har en break, och inte är tillbaka förrän i mars!!! =(
snyft. nu måste jag hålla mig till något annat än 90210..
tur att jag är ledig i någon dag nu då, kan se allt från början igen..

iaf, HEJ! =)
har ni alla haft en bra dag? min var helt okej.. hade en bra dag på jobbet.. var bara jag och Shawna idag, för det var rätt lugnt. men det gick bra. var lagomt mkt folk tyckte jag =P

efter det begav jag mig mot stationen, fy satan vilken kyla vi har idag.. och jag och Shawna kikade veckans väder i hans IPhone, det ska bli kallare!!! =O usch och fy..
höll på att frysa ihjäl, inte bättre blev det heller av att mitt tåg var försenat, =/
så när jag kom hem fixade vi mat, och jag fick i mig liiite värme iaf.

så, nu funderar jag på att ta en lååång, vaaarm dusch. det skulle min kropp behöva känner jag. bli genom varm, för fryser fortf fast jag är varmare nu.. så, så blir det nog. sedan lägger jag ut bilder på min outfit idag :)

hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0