SYMPATHY-HANGOVER-?

godmorgon skulle jag vilja säga.. men, nej.. jag har ju faktiskt varit vaken länge..

vaknade när min älskling kom innanför dörren vid halv 11. han berättade vad klockan var, och jag dog.. pussade på honom, la mig under täcket och sa godnatt. va fan, ja jobbade ju inatt liksom.
men, jag kunde ju såklart inte somna om.. somnade liiite i kanske 5 min, men sov inte djupt..
så, det var bara gå upp.

sedan åkte jag med till Märsta / Ekilla där det var innebandy match. grabbarna vann med 9-3 och spelade riktigt snyggt och bra idag. ! =)

sedan har vi bara legat hemma. ätit mat också, :P

men det värsta av allt, är att jag frågade seriöst mig själv "vad faaan drack jag igår??" sen insåg jag, att jag var inte 'ut på krogen' utan jag jobbade på krogen.. men jag kände mig så jäävla bakis. mådde verkligen skit. var seg, hade ont i huvudet och hela kroppen. precis som om jag varit ute och dansat och druckit..
mamma kom underfund med att jag var nog sympati bakis med alla jag träffade på igår.. haha, det kan nog fan stämma, om man nu kan vara det.?!

ikväll blir det bara film och mys, varken jag eller babe orkar med något alls i stortsett..
och sen måste vi packa med.. imorgon flyttar vi bort för en vecka, sen kommer vi hem igen, :) haha.
vi ska nämligen vara hundvakt till Texas då hans familj åker till Åre på skidsemester (NEJ JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK!!!) och eftersom Texas inte har några ögon så kan vi inte ha honom här hemma.. han hittar ju så bra hemma hos sig själv nu, :)

nej, nu ska jag forts pumpa musik i mina hörlurar, :)
favooriten just nu... Ke$ha - TiK ToK



att det är en as skön video också gör ju det bara bättre =)

vi hörs senare darlings! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0