THE-RING-OF-FIRE

jag springer runt här i rummet och dansar och sjunger med till Johnny Cash. =) är helt galen i snubbens röst.. DET är en människa ja hade velat sett live. och Elvis.

godmorgon förresten, :)

jag ska alldeles straxt åka till jobbet. hade tänkt haft tid till att blogga lite mer, men ja snoozade bort min morgon. medvetet... var så tröttt.
så nu ska vi bege oss mot stan. mamma och Emelie ska med med skruttan till mitt jobb, så får skjuts idag, :) sköönt.

idag körde jag på mitt spets"fodral" igen. men till lacktajts, långt linne under, höga stövlar med klack, uppsatt hår med raggarlugg, och en massa smycken,
jag visar er sen, :) PROMISE!

men nu ska ja kila. :)
ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0