TUESDAY

gooodmorgon!

okej, den är inte så god. för jag är trött, vill bara sova.. jag har ont i ryggen och det är kallt. men jag är uppe och färdigfixad.. har matat och kissat Nellie, ätit frukost, duschat, smiinkat mig, fixat håret, klätt på mig och nu är ja snart redo att kila. men vill inte ut i kylan för fort..
det är kallt idag tydligen, :/

idag jobbar ja som sagt "bara" lunch, men de ska bli skönt att vara hemma till middag med familjen, ta det lugnt och sova i tid..
dock så är ja sugen på en fika efter jobbet. undrar om någon är sugen, kanske finns någon på stan? =P

mitt program mellan dator och mobil ville inte funka nu heller, men ja fixar det när ja kommer hem. (idag har jag ju tid för sånt!) så får ni se lite bilder med, :)

vi hörs när ja kommer hem pluttisar, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0