VACATION-IN-THE-MIDDLE-OF-THE-WEEK

Godmorgon sötnosar..

ledsen att ja inte skrev mer igår.. jag och Adde kollade på en film, sen somnade jag direkt..
vi såg The Punisher. den var riktigt jävla bra. jag gillade den starkt. undrar varför vi inte sett den tidigare.. ha. men men. gillar man action är det verkligen en bra film.. och gillar man banden mellan familjer, så är det verkligen en bra film!
helt klart 5 stjärnor!

så, idag är det en röd dag, vilket innebär att man är ledig. eller ja, de flesta iaf , =P (lider med er stackare som måste jobba när alla andra är lediga...)
men det jiobbiga är, att det är -28 grader ute.. usch och fy..
jag vill verkligen hitta på något idag, men jag vet inte vad.. verkar som att alla tråkiga jävlar bara vill ligga hemma, :/ eller redan har planer.. blä.

jag är skiiiit sugen på ett äventyrsbad.. men det finns inga roliga i närheten. :( så, där sprack det med..
har ni något tips på något roligt en tråkig dag??

hör av er isf.. nu ska jag fika, vi får främmat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0