VÅRT-NYA-TILLSKOTT-I-RUMMET

hihi, ja vi köpte ju ett sådär stort täcke på IKEA idag.. så nu fick jag nå ryck och ville packa upp det ur sin lilla rulle och fixa det till sängen. haha det är SUPER stort.. större än sängen! (a) haha.
men nu kanske vi inte slåss om det längre på nätterna! =)

så nu blev det väldigt svart och mörkt i denna area av rummet. totally our style!
svart täcke, svart lakan och svarta kuddar!
nu önskar jag bara att det var sånna där sköna sammets lakan och så vi hade. men Adde är så skeptisk till detta, så jag skippar väl det så länge.. men någon gång ska ja köpa de, då ska han få känna hur skönt det är!

ikväll blir det tidigt tror ja, trots att ja är ledig imorn. har så ont i magen så ärligt talat vet ja inte vad jag ska göra.. helt sjukt. =(
tror det handlar om en blandning av dåliga saker.. exempel vis oron kring jobbet och skit. dålig matvana, dåligt med sömn och en del sånna saker. det är nog det som spökar i magen. har riktigt jävla ont, och mår illa till och från. inte okej!

nu ska jag kika lite bloggar och så, skriver godnatt senare, för tror ändå ja hinner med det innan ja somnar, :)







Haha, känner mig helt störd just nu, men sån är ja, bjuder på mig själv, ;) haha
njut! detta är när jag packade upp täcket. tro mig, det är verkligen gigantiskt! hahahaha. visar senare resultatet med det svarta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0