ALMOST-LIKE-A-STUDENT-?

Goodmorgon!

solen strålar och jag är ätte glad för dom som ska ta studenten att ni har fint väder. (på min student var ju vädret inte så nice..)
Idag är det studenten i Uppsala och jag hoppas verkligen alla får en kanon dag!! jag ska ut och titta sen om jag får se några flak ;) skoj som fan. Emelie (Grannen) tar ju studenten idag i Uppsala så hoppas ja får se henne :)
Kinell tar studenten i sthlm idag. vi ska på hans mottagning i eftermiddag sedan med dom ut och fira som faaan.
Typ alla (?) känns det som, tar studenten i Östersund idag. Grattis till alla fina vänner som gör det iaf. hoppas ni också har kanon väder idag!!

ett typiskt citat på studentflaken är ju något i stil med "däckar som studenten vaknar arbetslös"..
lite så känner jag mig idag. däckar inte som student, men vaknar arbetslös imorgon iaf..
Jag har ju iof några jobb på g, så det kommer nog inte vara någon fara, men klart som fan det hade varit skönare att ha ett jobb redo. haha. så, ja. jag är nästan som en student idag ;)

Igår hade jag så sjukt ont i huvudet och i ryggen att jag typ däckade flera ggr igårkväll och sedan somnade jag verkligen på direkten när jag väl gick och la mig.. så idag är jag trött som ett as bara för att ja nog vilade ut mig igår.. kanske skulle behöva n¨gra dagars vila? nice som fan skulle det vara..

nu ska ja maila lite cv och grejja.. men vi hörs senare gullungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0