LATE-NIGHTS-IS-MY-THING

Godnatt, (?) kan man skriva så?.. haha.

ikväll blev inte inte mycket liv här hemma.. degande i soffan typ. det mest ansträngade var väl kanske att ja gick ut och satte mig för några cigg med Emelie. haha. alltid trevligt att sitta och tjattra, :)

sitter vaken inatt, igen.. kan inte somna på kvällarna. vet inte varför. men har ändå inga problem på mornarna, vet inte vad det är för fel.. jobbigt iaf..
som igår inatt, när ja väl gick och la mig, då kunde ja inte somna iaf.. tungt..

vet inte riktigt vad jag ska göra.. men, sitter väl framför tvn en stund till, sen lär ja försöka sova..

vi hörs imorgon, jag orkar inte skriva mer nu..
sov gott, :)


Jag för typ 2 veckor sedan, ^^ hittade ingen roligare bild just nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0