MY-IDOL

Gooodmorgon, :)

hoppas ni alla sovit gott, det har jag! jag sov som en gud inatt :) vet inte riktigt vad som hände, men satan vad gott jag mådde ;)
dock var jag sjuukt trött imorse.. ville verkligen inte åka till jobbet, men plikten kallar så va fan ;) men hade fan inte klagat på att dra på mig bikinin och ligga och sova i solen hela dagen. haha. (a)

kan man annat än älska vädret vi har haft den här veckan?? faaasiken så skönt det har varit.. solen steker och det är riktigt varmt och skönt med. helt underbart. sommaren är här nu helt enkelt :) love it!


jag har suttit och lyssnat på en älskad klassiker hela morgonen :) haha. jag och Robin kom på igår kväll vilken underbar människa detta är, och jag hade helt glömt bort hur mycket jag älskade honom och hans musik. haha. man blir sjukt glad av musiken, alla kan sjunga med och det är bara helt "PARTY" av att lyssna på honom..
blir det partaj hemma i helgen, så kan jag lova att det ska spelas FRONDA ur högtalarna ;)

jajamen, FRONDA är fan min stora idol här i världen. sjuukt musik, men sjuuukt bra,:D haha.
tänk vad man levt livet till alla hans låtar. ja menar, vem i vår ålder har inte festat till "Rullar fram"? hahaha. ingen skulle jag tro faktiskt. klassiker!

jag tänkte slänga upp lite videos här senare, men just nu orkar jag inte det. :) jag gör ett FRONDA inlägg om en liten stund, :) har en massa annat att kolla på nu, :D

hörs sen gullungar, =)


Minnen säger jag bara.. =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0