OKAY-I-WAS-BAD

Goodafton, eller, good-mitt-i-natten :)

Jag var riiiktigt dålig på att komma igång med bloggandet igen. men ja har itne haft insperation.. vem bloggar jag för? vad bloggar jag om? mitt liv? men det händer ingenting roligt i mitt liv nu..
arbetslös och degig.. haha.

men, efter den här helgen ska jag försöka börja om :)
men i helgen åker jag, Adde, hans pappa m, fru till Tallin, så jag kommer inte ha tid (eller råd) att mms-blogga. tyvärr.

så, håll ut lite till (om det finns några som läser?) så hörs vi söndagkväll/måndag :)
om inte jag får tid över imorgon, då lägger ja in lite bilder från mobilen om vad som hänt på senaste, :) här får ni ett smakprov ;)


Robin, Matte och Adde.. lever vi kollektivt eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0