IN-THE-MIDDLE-OF-THE-WEEK

God afton!

idag har jag haft en sååå tung dag.. mycket att göra, lagomt med folk, ingen personal, och jag fick feber.. suck. jobbade hela dagen från 10.30 till 20.30.. ojojoj. fick en liten paus där när ja fick feber. Savvas tyckte att ja skulle ta det lite långt. kan fan inte bli sjuk nu!! åh.
nej, skulle ja bli sjuk så kommer ja ju jobba iaf.. haha.

så ja,därför blev det inga mms idag, dels hade ja as lite batteri med.
laddar allatid min mobil genom datorn, men nu har ja datorn avstängd och nerpackad så ja laddade med den "vanliga" laddaren, men den suger. laddar as dåligt. skumt..

ikväll ska jag inte göra ett skit. duscha nu, sen krypa ner i sängen tänkte jag.. SKÖNT!
så, tyvärr så ska ja säga nattinatt.. kanske mmsar en bild sen, men inge mer via datorn. =P

hoppas alla haft en bra dag, och att alla som ska ut ikväll får det kul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0