JUST-VERY-LONG-HARD-DAYS

Godmorgon..

eller egentligen är den väl inte så god.. sjukt trött..
igår fick jag jobba i stort sett hela dagenbara för S*** inte kom och jobbade, fick rast i kanse 20/30 minuter innan kvällspasset. det som är bra är väl att ja jobbar med Pauline nu, såå kul!
Usch, Carro åkertill Thailand idag och jag skulle kunna döda henne för det! hahaha .

idag jobbar jag HELA dagen. verkligen heeela dagen. öppnar nu klockan halv 11, slutar ikväll vid 9.. suck.
ska försöka lura på mig en timmes lunch så ja kan gå till Sofia och äta.. får se hur det blir med det. =/

det blir inte mkt nu i bloggen, i know. men ja ska bättra mig.. :/ är bara så mycket jobb nu. känns som ja inte gör annat än jobba? men ja ska väl tänka posetivt.. det är ju pengar? men det går inte så bra att tänka posetivt just nu :(

så, vet inte när ja kommer hem ikväll, kan försöka mmsa under kvällen om de inte är mycket folk..
och ja mmsar er snart, först en bild på dagens mig.. sen en bild från i måndags när jag och Pauline satt och drack vin, :) rå mysigt!! :)

så, vi hörs senare... ha en bra dag :)


hard days make good money. good money makes nice shopping!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0