MITT-NYA-LIV-HAR-STARTAT

Gooodmorgon kära vänner, :)

förlåt för en riktigt kass uppdatering på sista tiden. (och Förlåt Janina eftersom ingen update=bilden ligger kvar överst) haha.
har haft rätt mycket på sista tiden. har startat mitt nya liv. verkligen nya liv =)

har börjat sett över hur jag tränar, vad jag äter, när jag äter och så. och ja visst, ja ska inte ljuga. jag unnar mig något gott ofta, nästan varje dag om vi har något hemma. men, då är det något litet eller något som iaf kanske är lite "halv-bra" om ni förstår?

jag har fått ett nytt jobb som känns helt underbart skönt. trivs på jobbet , jobbar bättre än innan (tidsmässigt alltså) och tjänar mer pengar.. as najs? haha :)

plus att jag och min älskade Adde har fått lägenhet. (efter att ha letat.... ah hur länge som helst!) det har kännts rätt overkligt, men idag ska vi skriva kontrakt så nu känns det verkligen..

Jag är så lycklig!

jag ska lägga in lite bilder senare. dags att göra det känner jag, :P haha.
först ska jag kolla hur det ser ut efter första klassen när dom gått.. =P hörs senare helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0