NEEW-WEEK

(Detta inlägg skrevs imorse, men skickades aldrig upp, men skickar upp det nu iaf, :) PUSS)


Godmorgon världen!! :)

sååå ledsen för den ur kassa updateringen hela helgen, men ja sa att det förmodligen kunde bli så.. :/ sorry!

har iaf haft det så jävla kul. bästa helgen på länge om du frågar mig! =) hahaha.
fredagen (som skulle innebära chillkrök pga ja kom så sent) slutade värst..
vi hamnade på en lokalfest i väsby, sedan en efterfest i någons mormors lägenhet. ojojoj. shit vad man kände sig gammal kan ja lova xD jag, Adde och Häggis satt som några 70 åringar med fraserna "det var bättre förr.." seriöst, vi sa så!!! omg!
men, vi hade så jääääävla kul..
men man kan ju säga att vi mådde som vi förtjänade dagen efter..

lördag innebar sängen/toan/soffan/köket hela dagen för mig och Matilda. inge bra. haha. men Häggis upptäckte sen att vi hade tömt i stort sett hela boxen med vin, så ja.. det var väl kanske inte så konstigt?
Matilda åkte hem och sket i lördags kvällen, hennes kväll slutade med migrän ist. ledsen gumman, :/
men, jag, Adde och Häggis körde vidare.. eller ja, Häggis iaf. hahaha. jag var inte så taggad, drack väl lite mintudrinkar av Häggis, men inge mer. Adde drack lite öl och så, men inge mer.. vi var slutkörda.
iaf. "festade" hemma hos Ponta.. drog vidare sen med Kinell och co, men dom skulle gå till Rotebro, då kände vi att det spårade.. okej, vi var halvvägs dit redan, men hallåå.. sen efter den festen då? skulle vi gå hem från Rotebro till Häggis då..? näääh! så vi bgeav oss hemmåt. hade tur och stötte på Kinells mamma som körde hem oss, :) Adde somnade i soffan, jag och Häggis kollade tv, sen gick vi alla upp och la oss. :)

söndagen låg vi bara stilla. slöade och gjorde absolut ingenting..
fram tills att Kinell kom över och vi drog till Alsike för att kolla på SK Vide som spelade match..
lite spännande grejer som händer på den fronten, men de skriver ja inte om än, :P haha.

Ikväll ska ni få se bilder från helgen. inte så många blev det, men sjukt roliga. :)
jobbar till 6 sen ska ja gyma med Eve, men efter det, :)

Idag börjar Pauline hos oss, ska bli sjukt kul. berättar mer om det sen också, :)

NU ska jag bege mig mot jobbet. orkar egentligen inte (hur faaaan kan ja fortf vara sliten???)  men cash,cash,cash ringer i mitt huvud, :P hahaha.
Hörs sen gullungar, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0