OFF-TO-THE-SUN

Eller inte riktigt..

Godmorgon världen, :)
vaknar upp ännu en lycklig dag! åh allt känns sååå bra!

Idag (nu snart) ska ja iväg ner till knivsta. lämna in filmen Hot Fuzz som jag och Adde hyrde igår. stört skön film. haha. sen ska jag trava iväg till solariumet. sköönt. måste bli lite brun nu! ;)

sedan tar ja tåget in till Uppsala, börjar jobba halv 12.. slutar 18 (ca, tid) och då beger jag och Eve oss till Gränby för att kolla lite på Ticket hur det ser ut med priser till Paris nu. om dom kan hjälpa oss hitta ngt billigt och bra :)

jag vet inte riktigt vad som blir ikväll, förmodligen ligga i sängen med glass och Glamourama! love it!

nu ska ja dra på mig mina high heels och trava bort mot bussen, ;)
hörs sen babes! ;)


gud, vill verkligen ha sommar nu!
btw, vad hände med vädret alltså?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0