OH-MY-HEAD

Hejsan kära ni!

sorry att det inte blev något bloggande idag.. vaknade imorse, smsade mamma och bad henne köra mig till tåget så jag kunde ligga kvar och sova tills ja precis behövde åka.. hade världens jävla huvudvärk.. inte släppte den på typ hela dagen heller.

intensiv dag. mycket jobb, mycket folk. stress. usch.
tror inte huvudvräken släppte förrän vid 5-halv6 tiden..
slutade jobba 10 över 6, gick då med Fia mot stationen. en sväng förbi systemet först.. haha. mötte upp kära Elin på stationen. (GUD SÅ TREVLIGT ATT ÄNTLIGEN TRÄFFA DIG GUMMAN!) och satt hemma hos henne med dom 2 och Pauline en sväng. åt lite gott (mackbitar med lite olika ost) och drack något glas vin. pratade en massa minnen och så. hur mysigt som helst.

kom hem nyligen, då la jag mig i soffan hos Adde och myste lite. nu ligger jag i sängen och ska sova. helt färdig. vill inte ha ont i huvudet imorgon med, jobbar nämligen hela dagen.. (den här gången frågade iaf Syrian, och han sa det en dag innan) haha. usch. onsdag jobbar jag också hela dagen. (hela dagen innebär alltså lunch, eftermiddag & kväll!!)

så, vi får höras mer imorgon, och ber om ursäkt för en tråkig dag.. hoppas ni andra haft det bra, :)


Kommentarer
Postat av: pauline

BILDDDDDDDEEEEEEEEEEEERNA FRÅN FRUKOST OCH VIN :D:D:D:DPUSSPUSS

2010-03-16 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0