OUR-NEW-START

Godmorgon :)
hoppas att ni alla sovit gott, jag har sovit som en prinsessa! min underbara pojkvän har legat och hållt om mig hela natten och det var så mysigt!

jag tror att jag sov som en prinsessa bara för vårt beslut igår. vårt beslut som ändrar vårt liv. en ny start i vårt liv. en ny början för oss. en förbättring i livet.

det är några som smsat mig och skrivit på msn och frågat lite grejer om våran flytt, så ja tänkte berätta lite. jag kan inte visa några bilder förrän vi flyttar, men det får ni då, :) nu kan ja "bara" berätta lite.. :)

vi ska flytta till en lägenhet. en 2:a ute i husby-långhundra. 57 kvm stor. :)
det är en byggnad med 6 lägenheter i, litet och bra. vi har lägenheten på nedre plan. "egen" ingång till alla lägenheter. förutom att den ingången till vår lägenhet är också ingång till tvättstugan, men inget som stör. :)
det är ett stort fint kök, ett stort fint vardagsrum och ett stort sovrum. allt är stort, :D jätte fint och bra.
vi vet inte riktigt när vi kommer att flytta in, vi ska dit och skriva kontrakt i veckan så det blir väl då vi får ett datum. men killen som bor där nu ska flytta ut 1 april. så förmodligen kommer vi börja flytta när vi kommer hem från borgvattnet. vi åker ju upp den 2 april och blir borta i lite mer än en vecka.. så när vi kommer hem hoppas jag att vi kommer kunna flytta, :)
innan vi flyttar in så ska Eve hjälpa oss måla om sovrummet (först och främst) och kanske köket, för då har vi det klart när vi flyttar in, :)

åh, jag känner mig så himla lycklig. :) vi ska få börja om med vårt helt egna liv i VÅR lägenhet. ååh, ni förstår inte hur bra det känns att säga "vår lägenhet" :)

så, nu ska jag hoppa in i duschen, ville bara berätta lite om lägenheten :)
ha en super bra dag så får vi höras sen, :)


Happy Happy Happy Happy Happy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0