TUESDAY

Godmorgon..

sovit gott? det har jag, men på tok för lite.. fastnade bland bloggar igår, så gick och la mig typ halv 1.. Adde kom och kröp ner och gosade in sig också, sen somnade vi som 2 barn efter en dag på zoo. haha

idag jobbar jag som sagt hela dagen (suck) skulle egentligen öppnat med, men jag frågade Pauline om hon hade lust med det, och det hade hon. tusen tack gumman!
Kände att om jag nu skulle jobba hela dagen, så behövdes verkligen den där timmen extra i sängen. :)

nu ska jag in lite tidigare innan jag börjar för att gå dit Eve jobbar, hämta pengar, :P Idag fixar vi biljetterna till Björn Rosenström nästa helg, :D tjohoo! as najs =)
sedan ska jag till jobbet.
bad även om 1 timmes lunch idag, (pga att ja jobbar hela dagen) så får se vart jag tar vägen då, :P Il Gusto förmodligen om jag inte sitter kvar på Panini! =P hahaha

nu ska jag bege mig mot tåg och så, komma till jobbet..
hoppas ni alla får en bra dag, :)


my face today

kör på spetströjan idag, :)

och en midjehög kjol, =P

Have a nice day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0