TUESDAY

Mooorning!

idag är jag på helt okej humör, trots att jag är sjuuukt trött, :P men det är väl bra?? :)

idag älskaaar vi :
*att våren är på väg (det känns iaf som det? strååålande väder)
*att jag ska jobba med Pauline i 3 veckor
*att det bara är 3 veckor tills ja åker på semester
*att Adde var världens sötaste imorse, :)

idag haaatar vi :
*att gå upp ur sängen
*att ligga kvar i sängen (själv) när Adde åker till jobbet
*att det är för mycket snö och is för klackar
*att det är för kallt

ändå är ja rätt taggad på att åka till jobbet idag, men jobbar kväll ikväll så frågan ä hur länge ja kommer vara taggad. hahaa, kommer förmodligen skrumpna ihop och bli allmänt less sen.
ska packa med mig datorn också. för ja tänkte, att om ja inte hittar något annat att göra, så kan ja ju sitta på resturangen med en kopp te och leka lite med datorn. då har man iaf något att göra. haha.

usch, ja är så trött att jag typ ser i syne.. suck..

nej,  nu ska ja göra mig klar, sen sticka..
blir inga bilder nu på morgonen heller så ja sitter i vardagsrummet med mammas dator.. min hade dött inatt, (sladden hade åkt ut) så ja orkade inte starta den, =P
men, ja hör av mig sen, :)

ha en bra dag alla sötnosar!



från min födelsedag <3



på min överraskningsfest. Adde, jag och Nellie, :)

(hittade lite bilder på datorn här iaf, xD)


Kommentarer
Postat av: Anonym

söööööööööööööööt:) lägg ut bilden så jag kan ta den ;) från våran vin kväll!!

puspuss

2010-03-09 @ 14:14:56
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0