TV-NIGHT

God afton gott folk, :)

jag vet inte om mitt mms-bloggande funkar.. det står ingenting på min bloggsida om detta, men ändå så finns dom när ja söker på min blogg. men vet inte om ni ser dom? :P hm..

idag vart det en låång dag.
gymmade i 45 minuter först, (sjukt tröttsamt, fan inte tränat sen studenten) sedan så solade jag i 25 minuter. sjukt skönt. dags att börja jobba på brännan.
sedan gick jag direkt till jobbet och jobbade på fram till halv 7 nu ikväll.

begav mig hemmåt, sen har ja legat i soffan framför tvn. sjukt seg,.
först kikade jag, Adde och Janne på Dating in Dark (tror ja de hette), nu tittar jag på Desperate Hosewifes (som äntligen börjat igen) och efter det är det premiär utav Cougar Town (som verkar så jävla kul!) haha.
så det blir en riktig tv kväll. länge sen jag hade det så..
ÄLSKAR att dessa 3 program går på tisdagar också, då jobbar jag ju inte kväll, :D haha. as najs juh!
imorgon ä det säsongspremiär av Grays Anatomy också, då jobbar ja kväll, de suger. men ska be dom här hemma spela in det, :)

efter cougar town ska ja hoppa in i duschen, sen blire sängen. men bloggar mer innan läggdags, :)
have fun!


bilden är lite mer än 1½ år gammal. love you




Kommentarer
Postat av: pauline

VART TRÄNAR DU???? SNÄLLA SÄG SATS? då kan vi träna ihop:) puss

2010-03-03 @ 02:12:06
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0