UNNAR-MIG-ETT-GLAS

VIN! jajamensan. Klockan är 22.45 och jag sitter i sängen med ett glas vitt vin.

Hej!
har haft en sån jävla skitdag idag så jag unnar mig ett gott glas vin för att lugna mig lite. usch. vill verkligen bara radera denna dag ur historian. åh! verkligen skit..

dagen började med att jag försov mig. och inte såhär kanske 1 halvtimme som man kan göra ibland. utan jag försov mig 2½ timme (!!!) vilket innebär att jag vaknade 10 minuter innan jag skulle börja jobba. KUL! det tar ju förihelvete en halvtimme för mig att ta mig till jobbet (och då ska det klaffa med alla tider) suck.
vaknade av att Sofia ringde och ville prata. tur det, vem vet när ja hade vaknat annars..
mamma var så snäll och körde mig till jobbet, så kom "bara" 15 minuter sent. men oj vilket stress.. tror dessutom aldrig att jag hann vakna till riktigt.

sen vart det en skit dag på jobbet pga anledningar som ja inte tänker ta upp här.. Carro är nog den som skulle förstå mig, :P hahaha.

sen brände jag sönder ena handen också på en jävla plåt.. hur fan skulle ja kunna veta att den stått i ugnen om den var tom och stog på bänken., JÄVLA SKIT. skojja inte om jag har ont..

sen vart det rätt lugnt på kvällen. förutom att tuppen och hans "anhängare" skulle komma och äta middag. åååh. Men sen när vi skulle stänga. så gjorde Sami och jag allt. sen när vi kommer ner till personal rummet (efter att ha låst och larmat överallt) så inser jag att jag glömt min jacka uppe i restrangen. SKIT. men trodde ju inte det var nå problem tills det visar sig att Sami inte har någon nyckel. helvete-.
han erbjuder sig att låna hans jacka tills imorgon eftersom ja har längre hem, men inser sen att ja har min medecin i man jackficka. fuck..
så vi fick ringa chefen så han fick komma och låsa upp. hahaha.

SPRANG till tåget och fick typ andnöd som fan, men hann iaf med det. (hade varit typiskt denna dag att ja skulle missat det) och mamma plockade upp mig på stationen. skönt.
kom he, kikade grays anatomy och tog som sagt ett glas vin.

jag tycker jag var värd detta glas. right?

nej usch och fy.. verkligen en skit dag.
nu vill jag bara ha helg.  har faktiskt bra och rolkiga planer inför helgen som jag ser fram emot, :) kan berätta mer imorgon eller så, :)
funderar på att kolla med Carro om hon kan jobba fredag åt mig, om ja tar en dag åt henne nästa vecka. :P för då kan ja komma iväg betydligt tidigare. :)

nu ska ja ta och sova faktiskt. känner att jag behöver det nu. efter denna dag så kan ja behöva sova nu i tid. ojojoj. så kanske ja vaknar i tid imorn, :P hahaha.


hoppas iaf ni haft en bra dag. så hörs vi imorgon igen, :P

(p.s Pauline.. nej jag tränar på Nautlius.. tyvärr)


usch usch usch på SKIT dagar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0