WHAT-A-----SPECIAL-NIGHT

Godafton..

omg, vilken jävla kväll igår. hela dagen, hela natten, allt var.. a, speciellt..

för det första jobbade jag verkligen hela dagen. hade en liten break på ngn timme då jag gick på stan med Fia och kikade lite.. men sen var det bara jobba..
lite folk, så vi stängde vi 8.
åkte upp till Fia så ja kunde få dricka lite jag med innan krogen. fixade och sminkade mig där.. najs.

åkte ner vid 22 tiden och mötte upp mina nära och kära inne på Kalas.
vi hade en super trevlig kväll. verkligen. men den slutade i kallabalik..
vi satt vi VIPen hela kvällen, och vid halv 1 tiden (typ?) så började Björn Rosenström spela. han hann spela 3 låtar och precis börja på den 4de då det blev kaos i VIPen.. tänker inte nämna något namn eller så,
men det blev jordens slagsmål. en kille blev helt sönderslagen, allt blev verkligen kaos. det var blod, glas och saker överallt.
då bestämde vi oss för att det räckte..
jag Adde och Häggis tog en taxi hem och fick höra sedan att dom andra kom ganska snabbt efter i en annan taxi.

det var verkligen riktigt läskigt igår/inatt..
vi satt mitt i smeten när det smällde, och hade inte Adde (P) flygit upp från sin plats så hade dom landat över honom. det sjuka var ju kaoset för vakterna inte kom. ja, herre gud.
lider med Pauline som jobbade. men gumman, jag beundrar dig som fan!
fick sån ångest att ja inte sa hej då, vi drog ju bara.. Edwin med, men får förklara läget för honom i veckan.. neh fy fan.

men allt som var innan det hände var jätte bra. hade en super trevlig kväll! absolut..

ikväll blir det lugnt. jag är helt slut. as ont i huvudet och imorgon ska jag ju jobba med. FAN. jag vill verkligen inte. men men, någon timme ska väl gå.. suck. börjar iaf halv 12, det är väl najs..

Här får ni lite vimmel från igår så får vi se om ja skriver mer sen.
(just nu är det rätt mkt hemma med, så ah. får se helt enkelt...)


gänget innan jag hade kommit
Hannah, Häggis, Adde, Adde, Eve, Salmi och Jaqueline

Eve och Jaqc!

Häggis & jag

denna gång fick jag också vara med!

Björn Rosenström!



Snubben är så jävla grym!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0