THE-LONGEST-DAY-EVER

Godmorgon..

eller, egentligen är den inte SÅ god.. usch.
idag jobbar jag 08.00 - 22.30 typ, med ca 1½-2 timmars rast emellan.. blir middag då. på Panini..
men, något positivt är iaf att det är dåligt och tråkigt väder idag.. eller ja, det är ju varmt, men grått och trist.. tror dessutom det kommer börja regna när som... haha.
så det är väl helt okej ändå att det är sånt väder den dagen jag jobbar mycket. =P

men jag är så sjukt trött.. dessutom när ja slutar så sent, så går det ingen buss.. får ta sista bussen hem 23.20 vilket innebär att jag är hemma vid 00.00 tiden och ska upp halv 6 imorgon bitti igen. tjoho vad kul! faan :(

det var länge sedan jag jobbade kväll, så får se hur det går. kommer typ somna. haha.
tur iaf att man har datorn med sig, och telefon.. så man kan prata och smsa med folk. inte vara heelt ensam. :P

jag blir sjukt trött av det här vädret måste jag säga.. grått och tråkigt, det ger liksom ingen energi..
imorse var det dessutom fullt på bussen in till stan, så ja fick knappt sova, det gjorde inte saken bättre. annars brukar ja kunne bli ganska pigg av dom där 20 minutrarna ja sover på bussen, men inte idag inte. suck..

nej, ja ska börja kolla lite OC. jajamensan. kollade kalrt det som fanns av GG, så började om helt från början på The OC, det var ju inte igår liksom! :) haha.

hörs sen gullungar! :)
och ja, smsa mig gärna som sällskap :)


vill gå ut, dansa, dricka goda drinkar och leva livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0