FEEL-LIKE-CRAP-BUT-GOT-TO-MOVE-ON

Godafton kära blogg..

jag hade tänkt börja om, ett nytt liv.
egentlign vill jag ju flytta utomlands,men det känns väldigt långt bort just nu tyvärr, :(

jag ska göra om min header, fixa nya bilder och så,, men min dator är fortf trasig.. så det blir när den är hel :)

jag hoppas att livet är bra med alla..
egentligen mår jag skit. verkligen. dag ut och dag in.det hade börjat blivit bättre iof, men det sket sig det med.. hur fan ska gud ha det med mitt liv? kan jag aldrig få vara nöjd? hmm..
men, vissa dagar är faktiskt bra..
har haft några bra dagar på sista tiden, (dock har jag haft HELVETISKA dagar med,, men man ska väl försöka väga upp det bra?)
igår kväll tillexempel, det var en bra kväll. jag tänker inte gå in på detaljer i bloggen, men det var bra igår!

ikväll har jag varit på gränby med mamma och syster. jag handlade en massa kändes det som..
en jacka, en tröja, en halsduk, vantar, en väska, lösögonfransar (kastade mina i lördags natt hos eve...) och hårfärg.
färgade håret när jag kom hem.. kastanjebrunt blev det. riktigt nöjd faktiskt.
jag tycker inte skillnaden vart såå stor, men utväxten försvann så det är bra. men mamma tycker de vart stor skillnad. haha.
jag tänkte ta kort på de ja köpte imorn, :)

förra veckan var jag och Pauline på relax kväll..
vi badade bubbelbad och bastade en massa på relaxavdelningen på fyrishov.
vi var där i perfekt tid, så vi hade bubbelbadet helt för oss själva nästan hela tiden vi var där. :)
sen drog vi vidare till Tilltugg och åt en tapasbricka och tog ett varsit glas vin. vi hade en underbar kväll, och det är verkligen sånt jag behöver..
(OCH PAULINE!!!! ja har skvaller om lite saker jag vet du kommer gilla! ;) hahaha. tidningskillen du vet?)

i helgen jobbade jag som vanlgt, var en skön helg.
men i lördags var jag ledig för då firade vi Evelina som fyllt 20!!
vi hade en kanon dag som verkligen gick bra. precis som vi ville.
vi åt, drack, umgicks med massa folk och hade en hel trevlig dag och kväll.
vid 23 tiden var vi en skara på 6 tappra själar som drog ner på jobbet och dansade av oss en massa.
ja drack en massa goda drinkar och hade riktigt roligt.
(inte ofta man står på den sidan baren nu för tiden...)
vi åkte hem tidigt, vid halv 2 tiden. och sov ut en massa. hur jag orkade jobba dagen efter vet ja inte, men jag gjorde det, :) hahaha.

nu ska jag sova, imorgon hade jag planer.. men de sket sig.
ska iaf till Emelie på ljusparty.. :) blir nog tidigare för att fäga henns hår, :)

men, vi hörs imorgon när jag vaknat.. hoppas ni alla har det bra :)
sov gott!





såhär mysigt hade jag och Pauline det, :)

riktigt riktigt gott, :)

aldrig fel med ett glas vin, :)


sen en bild från i lrdags. älskade Eve♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0