GET-YOU-OFF-MY-MIND

Godmorgon måste jag faktiskt säga.. illa!

sover knappt alls på nätterna, jag kan inte. ligga ensamen i mörkret och tänka.. inget som funkar för mig direkt. faan. ist sover jag hela dagarna. det är liksom lättare. usch.

om en liten stund kommer min skjuts, så ska jag ner och jobba.
det sköna med det, är att jag förmodligen int kommer tänka så mycket på all skit,ellr en spec person.
det dåliga med det är att mycket/många på mitt jobb kan påminna mig om denna person.
det sket ju sig.

nu jobbr jag torsd, fred, lörd ch sönd. och förhoppningsvis kan jag sluta tänka.
och förhoppnigsvis är jag så trött när ja kommer hem att ja somnar utan ånger..

anyways, min skjuts kommer snart och jag är inte klar än. inte ens i näärheten av klar. illa.
vi hörs ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0