HÅKAN-HELLSTRÖM

Godorgon alla.

jag har verligen haft en skit morgon, och en skit natt..
inatt vaknade jag, kunde inte somna om.. låg och stirrade i taket i över en timme.
men sällskapet jag hade gjorde det lättare att sova iaf.

sen vaknade jag vid kvart över 6, då skulle jag få skjuts hem.
mådde jätte illa när jag vaknade upp, vilket resulterade i att ja inte kunde somna när ja kom hem.
så jag låg vaken till tp halv 9 innan ja somnade igen..

nu när ja vaknade så mådde jag fortf illa. det gör jag fortf..
däför blir detta inget långt inlägg..
ja ska lägga mig och dö i soffan ett tag.. ska ju jobba sen...


men, jag ligger och spelar en massa Håkan Hellström låtar och pinar mig själv. tänker, drömmer, fantiserar och saknar. men vad ska jag göra.. livet suger.
han gör bra musik, med fina texter. texter som j alltid gillat, men som ja nu för första gången faktiskt kan förstå.


nu på morgonen har jag försökt ta ett stort kliv i livet. jag vet inte hur länge ja kommer klara av det. men jag försöker. jag håller mig ifrån saker som får mig må sämre. jag försöker. innerligt.
jag vet bara inte hur jag ska klara det..

nu ska jag dricka vatten, försöka äta. eller dö.
ha en bra fredag allesammans.
ja kommer jobba satan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0