A-BRAND-NEW-DAY

Godmorgon allesammans.

sjukt trött idag.. vet inte riktigt när jag gick och la mig.. det slutade iaf med att Filip och Markus åkte hem och sov, då gick jag och la mig.. men har inte den blekaste om vad klockan var..

jag drack en MASSA vatten iaf, för att få bort vinet ur kroppen. det vart ju några glas där igår. hahaha.

nu ska jag alldeles snart åka hem mot mamma. vara med Nellie så hon inte behöver vara själv :) myspys. sedan så ska jag iväg och jobba. börjar halv 4. =P
hoppas på en lugn dag idag, är ju som sagt lite seg idag. hahaha.

jag har suttit och kikat igenom en massa latinska och svenska ordspråk, men alla skrivna på latin då.. har en del funderingar på en tattoo nu.. hihi. eller ja, en massa tatueringar. haha.

nu ska jag klä på mig och borsta tänderna och gå mot bussen. ha en bra dag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0