EN-LITE-OTREVLIGARE-ARBETS-NATT

godmorgon (!!) kära vänner :P

jag har sovit i 2 omgångar idag jag, ^^ först kom jag hem till mamma typ kvart över 4 - halv 5 inatt, sov. mamma väckte mif vid 10, skjutsade hem mig, då låg Adde och Filip fortf och sov, så ja tok deckade efter ett tag.. hahah.

nu är ja vaken, men vet fan inte om ja är klar i huvudet alltså. haha. ska väl fixa iordning mig snart. sen ska vi käka mat. idag blire pepparbiff och pommes. :) bbq sås till ofc! haha.

sen åker vi ner och röstar innan ja ska jobba.

ikväll är det valvaka på jobbet, vilket innebär att ja slutar allt mellan 22-00. hahaha, vi får väl se hur pigga politikerna är på att dricka. haha.

alltså, kvällen igår var helt störd. vi var 7 pers hela kvällen (varav 4 personal) så vi hade absolut ingenting att göra. haha. men sen var det som att släppa en bomd i resturangen och det var FULLT med människor. verkligen heelt galet. folk drack, knarkade, slogs, och ja vet inte vad.. tungt var det.
jag tappade helt seriöst räkningen på hur mycket spyor jag torkade upp.. jag tappade räkningen!!! det är fan illa. usch vad jävla äckligt det var. men men, bita ihop och se glad ut. jajamen jag gör ett bra jobb ;)

men som sagt, ikväll ska man jobba länge igen. hör av mig under kvällen eller när ja kommer hem :)
ha en bra söndag allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0