NYVAKEN-OCH-REDAN-UTTRÅKAD

Godmorgon allesammans. hoppas ni sovit gott!
det har jag veeerkligen gjort. när jag väl kunde somna.

idag är jag alltså ledig från jobbet. och INGA planer. det suger..
ja visst, jag ska städa lägenheten.. men sen då? jag vill göra något!

men, alla jobbar ju såklart. eller har andra planer för den delen.. jag vill träffa någon, sätta sig på ett mysigt fik och bara prata. mysa helt enkelt. men vem då liksom :/
orkar inte åka in till stan för att "kanske träffa någon" heller. känns ovärt om ingen kan.. suck =(

jaja, nu ska ja äta lite frukost sedan rycka upp mig och städa lägenheten..
hörs sen!!


Markus och jag i tisdags :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

fika med miiiiig :D

2010-09-09 @ 14:16:47
URL: http://emelielitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0