SALT

Vi var och såg SALT ikväll, ni vet den nya med Angelina Jolie?
och jag kan bara säga en sak..
HELVETE VAD BRA DEN VAR!!!
fan jag är helt tagen av filmen, helt sjukt bra. och snygg var hon med, lika always? haha.
Hon spelade riktigt bra, och filmen var riktigt välgjord...
jag rekomenderer den verkligen, och jag kommer lätt se den fler ggr!


innan bion åt vi på ett ställe som vi inte ätit förut. Soulfood Steakhouse i Uppsala. oh fy faan vad gott det var. jag är seriöst fortf mätt från det. riktigt grymt iaf. mums!

Ja du Pauline, jag vet itne riktigt hur det går med min diet..
lite svårt när man jobbar där ja gör, det blir lätt att man tar någon pizza-slice mitt i nattens rus för att få i sig lite mat. sedan sover jag halva dagen, äter frukost och middag, och det blir itne alltid bra.
beror på helt hur jag jobbar.
Men, jag ska försöka ta tag i det bättre.. =)

nu blire tv, lite mys i soffan. massa skitsnack med Filip i guess, sedan sova :)
vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0