SLEEPY

nu är jag hemma.. efter en kväll i Uppsala..

först när jag kom in till stan så gick jag upp till Pauline , satt och pratade en massa med henne, om allt möjligt skit. kändes riktigt bra!! har saknat henne så mycket..

sedan mötte jag upp Emelie och vi satte oss på PLOCK. tog ett glas vin och en nacho tallrik. mysigt som fan. sedan kom Filip, Markus och Adde och joinade oss.. sedan drog Emelie hem efter ett tag och jag satt kvar med grabbarna. Adde och Filip drog sedan iväg på en raggarrunda så jag och Markus satt kvar och pratade om en massa.

jag och Markus drog sedan en sväng till O'Connors och tog en öl, sedan åkte vi hem..
nu ligger alla grabbarna här hemma och är slöa :P
ska nog sova jag med, så man orkar med morgondagen ;)

godnatt allesammans, :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra fin du gumman <3

2010-09-08 @ 21:01:18
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0