FINALLY

God afton kära människor som läser min blogg, :)
de få av er där ute som gört, :P haha

Jag vet att jag inte är så bra på att blogga nu för tiden,
men jag kan iaf lova er att det kommer bli bättre, :)

det är MYCKET som händer nu. men jag är så lycklig.
jag har en fantastisk familj.
helt underbara vänner, de bästa verkligen!
jag har ett nytt helt jävla awsome jobb.
och as bra arbetskollegor!

sen är det fler saker, som snaaaart händer, men som ja inte kan skriva riiiktigt än.
men en plan iaf, som förhoppningsvis (och mest troligt) blir av i helgen, när jag är ledig, :)
sedan en till, som kanske också tar fart redan mot helgen.. :)
sedan en till grej, som ska göras.. och som verkar bli väldigt snart med. :)

och om allt går som jag vill, så kommer de ske något spännande i slutet av månaden/början av nästa med. och jag hoppas verkligen det blir av. vore bäst <3

hihi, känns såååå dumt att skriva saker som man egentligen inte ger något konkret av, men ändå. ni kanske (äntligen, efter lång tid) ser att min lycka börjar krypa fram mer och mer??
jag kan känna den iaf, :)

men, nu ska jag sova!
imorgon ska ja hjälpa syster med hennes telefon (har btw köpt mig en iphone 4!!)
sedan kanske en lunchdejt här hemma, sen jobb.
sååå, nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0