TURKIET-ALANYA-HERE-WE-COME

Hejsan hoppsan världen =)

just nu sitter jag i sängen.. har resväskan packad, handbagaget packat, ska bara fixa det sista sen äre klart!!

om typ en timme så kommer Adde hit med Fia. Han är så snäll och plockar upp henne i stan, och skjutsar oss till Arlanda, så vi slipper tåget med vår packning, :D

sedan beger vi oss. ska möta Cath vid 9 på arlanda. checka in, och allt sånt.
lugna ner oss lite med någon öl på deras resturang innan flyget.

jag börjar få resfeber.. på ett bra sätt. jag är pirrig i hela kroppen. men glad!
såå förväntansfull, det kommer bli en otrolig vecka.
bara att få bo på hotell och sola och bada i en vecka.
dricka goda drinkar och leva livet.
UNDERBART!

torsdagen den 8e är vi tillbaka, och då ska ni få bilder och historier, =)

nu ska jag sminka mig, sedan börja bli klar,´=)

ha en awsome vecka mina hjärtan. i know i will!

PUSS


(kommer självklart sakna en del sötisar här hemma, ni vet vilka ni är, och ja tänker på er ♥)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Blogga kvinna! Pusss

2011-09-10 @ 20:02:59
URL: http://mlauridsen.blog.com/
Postat av: Anonym

Har du kommit hem än? uppdatera ;) vill också dit hur var det där

2011-09-14 @ 00:04:18
Postat av: Anonym

Hej. när ska du berätta om resan? funderar också på att åka dit någon gång så skulle vara roligt att höra hur det var där

2011-09-14 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0