DAG-1-AV-3

Godmorgon allesammans.

Just nu sitter jag på bussen. Är på väg till jobbet,. Är riktigt jävla trött, kunde inte somna direkt igår. Dessutom låg Adde uppe och kollade på tv. Är ju så tråkigt att somna själv..
Men tillslut så gick det. :p

Tror det kommer bli bättre när jag kommer fram :)

Sitter på bussen och pluggar btw.. Jag och Pauline har prov idag från den kursen vi var på.. Känns sådär. Länge sedan man pluggade. Förhoppningsvis så sitter allt. :)

Idag är det dag 1 av mina 3 sista detta år. Och på fredag direkt efter jobbet sen så åker vi mot Järvsö! Kommer bli riktigt kul. Längtar verkligen. :)

Hoppas ni alla får en bra onsdag. De flesta kanske är lediga? Lyckos er!! ;)
Hörs senare! Puss

(bild- från våran julafton i söndags!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0