DAN-FÖRE-DAN-FÖRE-SISTA-DAN

God morgon allesammans :)

Nu har jag precis kommit fram till Arlanda :) ska Straxt in och byta om för en jobb dag.
Är lite trött idag, men betydligt bättre än igår!! :p

Vaknade 20 över 4 inatt och insåg att hjärtat hade somnat på soffan. Väckte honom så han fick lägga sig i sängen :) fick mysa ihop i en timme innan min klocka ringde.
Dock när jag vaknade då, hade jag ett enormt tryck över de vänstra revbenen, som om jag skulle legat på nått :/

Det gör fortf ont, men har gått över lite nu. Hoppas det försvinner!!

Ha en bra dag allesammans :) hoppas dagen går fort!
Ikväll ska vi hämta bil och åka på match!

Puss puss :)
(bild- från julafton. Jag och mamma skulle ta kort så stack Nellie upp huvudet mellan och kysste mig! Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0