DYING

God morgon skulle jag vilja säga.. Trots att klockan bara är 9, och jag redan vart vaken i 4 timmar...

Blev ca, 1,5 timmes sömn innan jag skulle bege mig. Men satan vad det var värt det. Jag hade så jäkla kul igår!

Först hade vi ju släkt på besök i ett par timmar. Tårta, kladdkaka och tacos stod på schemat! Även Eve, Adde, Wilma och theo var med :)
Sen åkte föräldrar hem och vänner tog över. Håkan slet vi ner från våningen ovanför och Häggis och Matilda kom.
Vi hade såååå kul.

Pratade gamla minnen från fester back in the days, hur galna och sjuka i huvudet vi var? Hahaha!
Sedan vart det en mer djup nostalgitripp med musik från allt mellan 60 talet och nu. Helt sjukt.
Vi satt och sjöng oss hesa hela högen!

Vid halv tolv tiden ringde dock chefen och kollade om jag kunde börja 06 ist för 09.. Visst tyckte jag. Ångrar det lite. Satan vad sliten jag är...
Men ska åka hem och tok decka sen i soffan.. Räknar typ minuterna tills jag slutar. Haha!

Nej, lunch snart då? ;) haha.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0