JUL-OUTFIT

Hejsan hoppsan sötnosar. :)
Efter en heeel lång dag i Uppsala är jag nu hemma. (eller ja, har hunnit packat upp, och diskat med..)

dagen började med att jag åkte med Eve, Tessan och Wilmis till gränby. hängde runt och kikade på allt fint. drömde mig bort till en penga-oändlighet.. drömde om ett nyår på krogen (trots att jag inte vill det, för jag är SÅ taggad på det som ska hända på nyår!!!) men drömde om det , pga alla dessa fina guldiga klänningar. oooh, <3

men våra nyårsplaner är underbara och jag längtar som faasen. ! =)

men, hittade iaf en outfit till julafton, och eventuellt nyår med? haha.
hoppas bara den finns kvar om en vecka när jag får lön! =)

tänk er (bilden nedan...) till ett par vanliga svarta leggins, och röda stickade stora strumpor..
sååå mysigt, gulligt, juligt, skönt. och fint :)

nu ska jag hjälpa födelsedagsbarnet att göra mat. för snart får vi kalasbesök :)
Puss, hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha varför ha glitter när man kan ha underställ! ;)

2011-12-09 @ 13:55:32
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0