JULKLAPPAR

God afton allesammans.
efter en halvdöd kväll är jag på väg att göra mig rede för kvällen. känt mig så seg idag, och mått lite illa, så har tagit det lugnt och legat på soffan.
vart upphämtad på jobbet av älsklingen, så slapp snön. hihi.
satan vad det snöat idag. konstant över arlanda iaf? =) I LIKE.
dags för lite vitt nu innan julafton.


Idag har jag beställt lite klappar med. till mami och syster.
har en annorlunda känsla över julen i år.
vet inte om det är för att det är första gången jag inte bor hemma på julen? kan vara för att jag jobbar på själva julafton? kan vara för att man är halvpank innan julen..
men det känns liksom inte lika kul som alla åren innan. hm..

har inte så mkt klappar att köpa iaf. mami och syster är klara. älskling har redan fått sin klapp, (han hittade ett par skor han ville ha, så han fick dom i förskott. en deal mellan oss)

ska försöka fixa nått till Paui också, eftersom vi jobbar tillsammans på julafton.

måste fixa nått till svärisarna och småsyskon på den sidan, ska ju till enköpingsskogarna och fira jul den 25e.
men på nått sätt, så känns det som att, trots min panik över hur allt ska gå ihop, så kanske det löser sig.

ja ni, jag ska iaf göra mig redo för sängen, och försöka få mig lite mer sömn än tidigare i helgen..
skickar med lite blandning av bilder från senaste tiden. (lagt in på datorn från mobilen.)

PUSS





HAHA




Sötfis, <3


fina Wilmis, <3


Adde hade expert-kock-hjälp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0