LAST-WORK-DAY-OF-THE-YEAR

Godmorgon allesammans!

Sitter just nu på tåget mot Arlanda! Är piggare än vad jag trott.. (kommer säkert slå till sen?)
Satt uppe ett tag med mamma igår kväll när jag kom dit.. Inte smart, men det behövdes.
Älskar min mamma så otroligt!!

Igår åkte vi ut till svärfar med familj och lånade bil inför helgen.. Fick middag och fika. Hann med mys i soffan med. :)

Sen åkte vi till kolsta för match. Vilket var en katastrof? Satan vad fult motståndar laget spelade.. Våra grabbar flög omkring som vantar. Stackarna!


Så fort jag slutar jobbet idag så åker vi mot Järvsö! Jag längtar riktigt mycket. Kommer bli en riktigt bra nyårs helg tror jag :)
Ska försöka uppdatera på vägen upp, sen får vi se över helgen. Beror på täckningen.. :p

Ha en bra dag nu alla :)
Är framme på Arlanda nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0